Ką daryti atsitikus nelaimei

Jeigu Jums kyla klausimų, visada galite pasikonsultuoti darbo dienomis nuo 9.00 iki 17.00 su Jus atstovajančiu draudimo brokeriu – UADBB „HOKENA“.
1. Pranešant apie žalą internetu, pasirinkite atitinkamą draudimo kompaniją ir tinklapyje užpildykite nuorodas.
2. Jeigu apie žalą pranešėte draudimo kompanijos telefonu, baigdami pokalbį su draudiko operatoriumi, būtinai užsirašykite Jūsų žalos bylos numerį, tai palengvins tolimesnį žalos administravimą !
3. Nepamirškite, kad vieno įvykio atveju, Jums gali kilti pareiga pranešti apie įvykį keletą kartų ir skirtingose draudimo kompanijose, pavyzdžiui:
– pagal transporto priemonės civilinį draudimą ( TPVCA ) – jei žala buvo padaryta tretiesiems asmenims ( asmeniui, transporto priemonei, turtui )
– pagal transporto priemonės ( KASCO ) draudimą – jei žala buvo padaryta ir Jūsų transporto priemonei.

SVARBU
Jei savarankiškai užregistravote žalą, būtinai artimiausią darbo dieną susisiekite su mumis!
Apie įvyki būtina pranešti per tris darbo dienas.